STRONA ARCHIWALNA
Bike Jamboree

Rower naprawiony

Rower naprawiony, więc spokojnie mogliśmy się wybrać w dalszą podróż, ale zanim na dobre opuściliśmy Page, odwiedziliśmy Kanion Antylopy. Piękne formacje skalne mogliśmy podziwiać w towarzystwie przewodniczki ze szczepu Navajo.

Po zwiedzaniu, zebraliśmy się w drogę. Marek wyraźnie poczuł konkurencję, bo złamał dziś 2 szprychy. Spaliśmy 25 km od Kaibeto na podwórku gospodarzy, którzy byli bardzo zdziwieni widząc 3 czerwone ludziki Michelin🙃 W nocy Arizona postanowiła spłatać nam psikusa i obudziliśmy się pod 5 cm warstwą śniegu. Dojechaliśmy do Kaibeto, gdzie chłopaki naprawili rower.

Dzień zakończyliśmy z 70 km na liczniku, wjazdem na 6687 ft i zjazdem na stację, gdzie złapaliśmy wifi. Nasza noc skończyła by się pod płotem, gdyby nie miły pan nie zaprosił nas do siebie. Także dziś śpimy pod dachem, bez wykonywania się że śniegu z opcją ciepłego prysznica😊😊😊

Bikester CampzAddnature A tak swoją drogą

Dodaj komentarz

Joanna Mackiewicz

Liderka etapu 25

Z wykształcenia jestem prawnikiem, a z zawodu tłumaczką i redaktorką treści wszelakich w branży e-commerce.
O sobie powiedziałabym krótko: niespokojna dusza i powsinoga. Patrzę na świat z przymrużeniem oka, a moje rowery mają imiona.
Lubię też rzucać się na głęboką wodę: ukończyłam triathlon na dystansie średnim i kilka ultramaratonow rowerowych (gdzie najdłuższy dystans miał 700 km).  Od niedawna prowadzę rownież rowerowego bloga: www.aswojadroga.pl

Andrzej Witek

Uczestnik etapu 25

Wiceprezes Klubu Turystyki Rowerowej Sokół Tarnów, organizator i uczestnik wielu krajowych i zagranicznych wypraw rowerowych z sakwami, w tym dwie wisienki Capo da Roca, Nordkapp.  Jeździłem na rowerze w USA i w Australii. Ale dość chwalenia. Mocne strony- radzę sobie w terenie, nawigacyjnie nie ginę,

Marek Górka

Na codzień pracuję w dużej międzynarodowej korporacji, jak tylko opuszczam mury codzienności z przyjemnością oddaję sie aktywnej rekreacji.
Pasjonat wycieczek rowerowych małych i dużych, po polskich bezdrożach (zdobywca trasy Green Velo). Lubię przemierzać świat także na rolkach i na pieszo.