STRONA ARCHIWALNA

2025km 🛣
14000m przewyższenia 😰💪🙌
29 pięknych dni 👌🏞🏝🏜🏔
Milion wspaniałych ludzi poznanych na drodze 🤗🙏🙌😍😘

Czy dali radę…
🔀TAAAK

🚲doooojeeechaaaaliśmy🚲🎉🎊🎇🎈🎉🎊🎆🎇🎈🎉🎊🎆🎈🎇

#etap15, właściwie 15 i pół😉 melduje się na mecie🔚
MAGADAN
Droga do samego końca nie miała litości – nawet wjazd do miasta z górki i pod górkę 😁 ale… Już jakieś 200km wcześniej pojawił się asfalt😱😁😎 i wiecie co? Mimo, że wcześniej całowaliśmy każdy jego kawałek, to dziś zgodnie stwierdziliśmy, że gdyby był na całej trasie, to straciłaby ona swój niepowtarzalny urok🏞🏔🏕 na dłuuuugo zapamiętamy pył na drodze, który chętnie przyklejał się do ciała, doznania niczym z „abgyminic” na wertepach, kamieniach i piasku🏋🚴💪🙌 i trąbienie kierowców, oznaczające serdeczne pozdrowienia, a mimo wszystko nie raz przyprawiające o zawał serca 📣🔊😱😉
Dopiero zaczynamy zwiedzanie Magadanu, ale w porównaniu z dotychczas napotkanymi miastami już widać, że na końcu świata – prawdziwa metropolia😱🏫🏦🏥🏨
Ja, Monia Szen – liderka 15. etapu chciałabym gorąco i radośnie podziękować swoim współtowarzyszom za tak pięknie spędzony czas, za dzielnie przejechane kilometry🚴, za osiągnięcie celu🏆, za siłę🏋, wytrwałość💪 i realizację marzeń!🍀🌈
SPASIBA BALSZOJE 🙏
Dorota Mlynarczyk, za obliczanie wszelkich zagadek matematycznych w pamięci, bez Ciebie pewnie do dziś byśmy nie wiedzieli ile wydaliśmy pieniędzy 😂😉 za dobre pomysły 🤔 i pogodę ducha😇🌄
Zygmunt Piętak, za wytrwałość i siłę🏋🚴, które mobilizowały do jazdy (szczególnie pod górkę 😁), dobre rady, doświadczenie oraz pomoc techniczną🔧👍
Marcin Dałkiewicz, za świetną nawigację👌🎯, zdolności lingwistyczne pa ruski, dzięki którym wszystko było prostsze i wiele mogliśmy się dowiedzieć 👍 za dobre słowo, wsparcie i chęć działania 👊😊
Daniel Brożek, za artystyczne inspiracje i muzyczne uniesienia na całej trasie🎶🎤🎹, za keyboard w sakwie (wciąż jestem pod wrażeniem 😝), za pomoc w najprostszych czynnościach, brak narzekania i „złotą rączkę”😁👌

To, bez wątpienia, była wyprawa życia😍 dziękujemy Bike Jamboree za taką możliwość 👏💚💛💙👏  Dojechaliśmy, ale to jeszcze nie koniec! Obserwujcie👀, zostańcie z naaaami😁🙃